FAQ
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Let op: Vanwege omstandigheden met betrekking tot COVID-19 kan er een kleine vertraging optreden in de levering van je bestelling. We werken er achter de schermen hard aan om ervoor te zorgen dat we je bestelling binnen de aangegeven levertijd kunnen leveren. Dank voor je begrip. De gemiddelde levertijd naar Nederland bedraagt 12-15 dagen. Voor België geldt een levertijd van 14 tot 28 dagen. Onze producten worden namelijk direct vanuit de leverancier naar jou verzonden. Door dit unieke businessmodel kunnen wij enorm besparen op opslag- en transportkosten en kunnen wij de producten tegen een lagere prijs aanbieden dan de concurrent en de verzendkosten voor eigen rekening nemen.
De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?!
In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kunt de status van je bestelling checken via de volgende link:
https://thalora.nl/pages/track-je-order
Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op
Ik mis een aantal producten bij mijn bestelling, hoe kan dat?
Omdat we werken met verschillende leveranciers kan het zo zijn dat producten afzonderlijk van elkaar verzonden worden. Als er items uit je bestelling ontbreken ontvang je deze doorgaans na 2-3 dagen.Onze excuses voor het ongemak.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten van de bestelling nemen wij voor eigen rekening.*
*Het komt weleens voor dat wij ter promotie een aantal artikelen GRATIS weggeven. Om de kosten enigszins te dekken rekenen wij hiervoor €6,95 aan verzendkosten.
Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik deze retourneren?
Ja. Je kunt iedere bestelling binnen 14 dagen aan ons retour sturen zonder opgaaf van reden.
Ik wil een artikel retourneren, wat moet ik doen?
Als je niet tevreden bent over je bestelling kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten.
Een retourzending dient altijd te zijn voorzien van Track & Trace code. De zender is altijd verantwoordelijk voor de verzending.
Als wij de door jou geretourneerde artikelen hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen op je rekening staat.
Waar vind ik mijn Track en Trace code?
Wanneer je bestelling bij onze leverancier is verwerkt zal je een mail ontvangen met hierin het bijbehorende Tracking nummer. Op deze pagina https://thalora.nl/pages/track-je-order kun je deze invoeren om je pakketje te volgen.
De Track en Trace code geeft geen informatie aan, hoe kan dit?
Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het postorder bedrijf is de Track en Trace informatie beschikbaar. Hou er rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten.